Alla inlägg den 12 april 2011

Av Camilla - 12 april 2011 20:29

Jag tog en runda nu på kvällen, jag orkade inte springa hela vägen, gick en bit, sprang en bit, gick en bit, sprang en bit osv.....


Det var jobbigt men väldigt skönt, men musik i öronen blir det mycket lättare också.


Nu så har jag lagt i hårfårg på utväxten, ska strax ta och hoppa in i duschen och skölja ur det.


Hoppas att Alexander sover längre än till 24 inatt, fick tips av bvc att ta en tesked rapsolja i sista målet, det gjorde vi, hoppas att han står sig längre :-)


Ha en fortsatt trevlig kväll!

Av Camilla - 12 april 2011 16:59

Häromdagen när Vincent sitter i badet petar han på snoppen och säger: Splota vatten


Haha sötisen där, det började med att han pekade på snabeln på sin mjukiselefant och sa splota vatten, han är så rolig :-D

Av Camilla - 12 april 2011 12:53

Har vi varit på idag, jag och Alexander alltså, han väger nu 7220 gram och är 66 cm lång. Efter det bar det av mot videoteket för att posta några saker som jag sålt via tradera, sedan in på sportringen, köpte mig ett par skor så att jag kan börja ut och jogga, det blev ett par Nike new balance, duger att börja med :-) Har mätt upp att det är 1,5 km här runt mon, det räcker till att börja med, jag som inte har någon kondis :p


Ni som joggar ofta, hur äter ni? Jag tänkte mest på att jag hittills räknat kalorier för att gå ner i vikt, jag lär nog fortsätta med det ett tag till, men om jag börjar jogga regelbundet så måste jag nog äta lite mer än 1300 kcal iaf.


Nu är det snart dags att hämta Vincent, gud vad tiden går fort när man åker till stan, man hinner nästan inget mer, har ju varit på mataffären också.


Just nu sitter jag och äter sallad och har gjort upp en brasa, det kändes så ruggigt här inne. Alexander har lagt sig en stund, jag lär väl måste väcka han stackaren eftersom jag ska hämta Vincent.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards