Alla inlägg den 24 april 2011

Av Camilla - 24 april 2011 19:22

Oj oj vad trött jag är i kroppen, förkylningen kryper närmare känns det som, usch, hoppas att det inte blir långvarigt, jag vill ju ut och springa.


Iaf så har vi varit och ätit middag hos mamma & Jörgen, alltid trevligt att träffa dem och god mat var det, så gott att jag fortfarande känner mig mätt. Alexander är så förkyld stackaren och hade svårt att sova hos mamma, till slut somnade han i vagnen, men det var bara en liten kort stund, han gillar bara att sova i vagnen om man är ute och går, Vincent var precis likadan, nu sover båda två iaf.


Jag ska bara ta det lugnt och ligga på soffan, har absolut ingen ork att göra något, att bero på göra något så grundmålade jag spegeln första lagret förut idag, hoppas att jag är pigg imorgon och kan fortsätta.


Vincent är fortfarande jätte trött fram emot eftermiddagarna trots att han sover 1,5-2 timmar på dagen, vet inte om det är förkylningen som gör det, han har ett jävulskt humör, jobbigt är det, men men det går väl över snart hoppas jag.



Av Camilla - 24 april 2011 11:15

Är det här hemma, inget allvarligt, Alexander är mest förkyld, Vincent hade hosta för ett tag sedan men den har gått över, nu är han bara snorig.


Alexander blir hela tiden störd av hostan när han ska sova stackaren, men han grinar inte eller så utan somnar hela tiden om, jag och Krister är också lite krassliga, jag har ont i bröstet, tänkte ut och springa igår men insåg att det inte är någon mening, förkylningen skulle nog bara bli värre så det är bara att vänta.


Just nu så sover båda barnen, sedan ska vi åka till mamma och hälsa på, är bjudna på middag där idag, inte dumt =)


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards