Alla inlägg den 5 april 2011

Av Camilla - 5 april 2011 21:06

Jag väger mer nu än i lördags, 1 helt kilo, vet inte varför, inatt vaknade jag ocks och hade superont i magen, kände mig svullen, samlar jag på mig vatten? varför i så fall?


idag har jag inte haft något ont i magen, vet inte vad det var, det gjorde så ont att jag inte ville röra på mig ens för att hämta samarin, jag lyckades somna om till slut och när jag vaknade så var det borta, jag är så rädd för att få magkatarr, har haft det förut, sist var när jag åt lchf, min mage klarade inte det, men det borde det inte vara eftersom jag inte äter så nu, jag äter ju allt fast jag äter ca 1300 kcal per dag.

Av Camilla - 5 april 2011 21:02

Är tårtan fylld, en massa ballonger uppblåsta, trehjulingen står i hallen med snören och ballonger på + att det ligger en massa små girlanger här och där, nu så är vi redo för två års kalas :-)


Annars idag har jag mest städat och tvättat medan Vincent var på dagis, Alexander sov länge på dagen så jag hann klart med allt innan han vaknade.


Efter middagen tog jag med Alexander och åkte in till stan, köpte ett par nya galonhandskar till Vincent, de gamla var för små, denna gången tog jag fodrade.


Efter det var jag in på konsum och handlade lite som fattades.


Nu ska jag strax krypa ner och läsa, imorgon lär det bli full rulle mest hela dagen.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards