Alla inlägg den 27 april 2011

Av Camilla - 27 april 2011 17:12

Har jag pratat med vårdcentralen, de sade att så länge han verkar pigg, inte har feber och får i sig vätska så är det ingen fara, jag skulle höra av mig och han får feber och blir hängig, strax innan de ringde upp så åt han nästan en hel flaska, det har han inte gjort på två dagar, hoppas att han fortsätter äta nu.


Jag passade på att beställa recept på allergimedicin och pulmicort också, lika bra att ha hemma nu när det börjar bli pollen ute.


Annars så har jag varit och hälsat på Elisabet en sväng efter dagis, det var skönt med sällskap, hon var själv förkyld så hon var inte rädd för de bacillerna.



Av Camilla - 27 april 2011 11:53

De kommer att ringa upp senare, vill rådfråga dem om Alexander, han äter knappt någonting, det började igår, han är iof pigg och glad,ingen feber, han hostar mindre nu, innan han lade sig nu fick jag i honom några skedar katrinplommonpuré samt lite äppeljuice, han åt kanske 0,5 dl välling/ersättning, ändå har han inte ätit sedan 03.30 imorse, då åt han inte heller en hel flaska utan runt 100ml, jag är inte en sån mamma som oroar mig en massa, men nu känner jag att jag vill kolla med dem, är så rädd att han blir uttorkad.


Ska passa på att få allergimedicin utskrivet också tänkte jag.


Annars har jag varit och handlat, det var jobbigt då jag är så förkyld, var och hämtade ut Kristers skor, får se om de passar, hoppas det.


Har ringt och avbokat min tandläkartid som jag hade nu i maj också, jag har inte råd att gå dit just nu, blir tyvärr inge Birsta i helgen heller, känns inge roligt när vi inte har så mycket pengar, känns som att Vincents rum aldrig blir klart, jo det blir det så klart, tråkigt att vänta så länge, varför måste allt handla om pengar hela tiden? Så tråkigt :-(



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards