Alla inlägg den 8 april 2011

Av Camilla - 8 april 2011 20:00

Har jag och barnen varit idag, var och bytte jackan som jag beställt mot 3 par mjukisbyxor och ett par solglasögon till Vincent istället.


Var in och kikade på leksaksaffären och på skattkistan också, jag måste säga att Vincent är helt underbart snäll att ha med sig, gopojken.


Även på mataffären är han så duktig trots att han hitta en massa gosle(godis) som han säger så låter han snällt bli när jag säger till honom.


Efter middagen idag så kom Kristers mormor och morfar och uppvaktade Vincent, han försökte att ta paketet direkt när de kom innanför dörren... haha vem har tid att vänta?


Det blir nog en tidig kväll ikväll(läs som alla andra kvällar), vi är så trötta. Känns som att vi skulle behöva åka bort jag och Krister och bara vara vi två.



Av Camilla - 8 april 2011 19:58

Sigge har idag fått flytta till himlen, han var en väldigt speciell och fin hund på alla sätt och vis, fanns ingen som inte tyckte om honom, gogubben, nu har du det bra och kan springa för fullt igen<3 <3 <3 <3 <3


Vila i frid lilla vän! Du har haft ett långt och bra liv.

Av Camilla - 8 april 2011 08:16

Inte konstigt att det inte har hänt så mycket, i lördags åt jag en massa gott samt drack en del, i onsdags fikade jag en hel del när Vincent fyllde år, så jag har inte förväntat mig så mycket denna vecka, jag har tom gått upp lite, men imorse visade vågen nästan samma som jag gick ner till förra veckan.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards