Alla inlägg den 4 april 2011

Av Camilla - 4 april 2011 17:54

Jag tog och hämtade in babybjörnen och provade att gå en sväng, Alexander verkade gilla det, jag gick med vagnen imorse, men det är så moddigt så det gick nästan inte att gå.


Det var väldigt skönt väder ute iaf :-)


Att bero på hämta in saker så hämtade vi in alla barnkläder igår efter att vi upptäckt att det varit möss på en del saker, som tur var bara på en leksak, ett par tofflor samt en overall, vi gick igenom alla kläder och sorterade om samt stoppade i nya påsar, nu står allt uppe i förrådet istället, där finns mest troligt inga möss iaf:-)



Av Camilla - 4 april 2011 12:08

Jag vet att han bara är 4 månader, men jag tycker att det är lika bra att det är klart, när Vincent var liten så sökte jag redan när han var 3 månader.

Av Camilla - 4 april 2011 11:20

Att jag känner mig så pigg trots att jag sovit så dåligt inatt, Alexander åt vid 2 inatt, sedan höll han bara på att greja på, vet inte om han hade ont i magen eller om han bara hade svårt att sova, han började grina, tog upp honom en stund, då skrattade han, då kan man inte låta bli att le trots att man är så trött, när han fått mysa en stund så somnade han om.


Idag har jag hunnit med en morgonpromenad, stökat på lite här hemma, nu har jag nyss tagit mig en dusch, sitter och matar lillen nu, ska prova att lägga honom sedan tänkte jag.


Vincent var förresten på jätte dåligt humör imorse, sa bara itte, itte(inte) åt allt möjligt, tror han var trött, ändå fick han lägga sig och sova vid 18.30 igår eftersom han var såååå trött, lillgubben, hoppas han är gladare när jag hämtar honom från dagis

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards