Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Camilla - 4 augusti 2010 22:21

Har vi varit idag, köpte kakel med tillbehör till köket, sedan handlade vi en massa smågrejer på Ikea, nya glas, muggar, belysning till köksvitrinskåpet m.m


Vi skulle köpa en kort bänkskiva till mamma och Jörgen, men det var sån fruktansvärd kö vid infon så det får bli nästa gång, vi måste ju också köpa en bänkskiva, en av de vi köpte gick sönder när det skulle sågas hål för diskho.


Vi var även in på Toys r us och köpte lite nya leksaker till Vincent, där gillade han att vara, titta titta hörde man hela tiden när han sprang omkring, sötnosen där. Han har varit så snäll hela dagen, grinade en stund inne på Ikea, men somnade sedan i vagnen, faktiskt, han brukar aldrig sova i vagnen nu för tiden.


På hemvägen fick Krister böter, endast 2800kr :p mina 500kr i parkeringsböter var ju inget jämfört med denna haha :p Jag blev först livrädd, trodde att han skulle tappa körkortet, men det gjorde han inte, men 20km/h för fort kostar mycket pengar iaf, det kunde vi konstatera.


Nu på kvällen har vi pysslat på hemma med köket och sedan kikat på film, nu ska jag krypa ner, känner mig trött.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards