Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Camilla - 30 augusti 2010 10:37

Var länge sedan jag tog en bild på magen så jag tänkte att nu är det dags, här kommer 2 st bilder på hur magen ser ut vid 26 fullgångna veckor.


    

Av Camilla - 30 augusti 2010 10:28

Han älskar den här kudden som han kan klättra på och sitta och studsa på.


  

Av Camilla - 30 augusti 2010 10:19

Vi vågar inte riskera att det går upp massor i vinter om det blir så där kallt som det var förra vintern, så jag ringde och band priset på 1 år.


Annars har jag varit och lämnat Vincent på dagis, han grät en skvätt som vanligt, men var tyst när jag var ute i hallen, frågade om det fanns möjlighet att lämna honom senare imorgon och att Krister får hämta honom när han slutar, trodde inte att det skulle gå, men de var jättesnälla och sade att det gick bra, jag ska gå på föräldrautbildningen tänkte jag, det ska bli roligt att se vilka som är där.


Annars händer det inte så mycket idag, jag känner mig inte på topp ännu, fortfarande förkyld och lite ont i huvudet så jag ska nog bara ta det lugnt, på sin höjd dra en repa med dammsugaren här nere + tvätta kläder.


Igår em var svärmor & svärfar här och hälsade på en sväng, efter det blev det en prommis, Vincent vill gärna gå själv en massa nu för tiden, han fick gå halva vägen ungefär, sedan satte jag ner honom i vagnen, oj vad arg han blev, men jag vet ju att det går över efter en stund, go knoppen.


Det blir så långdragna promenader om han ska gå hela vägen + att han blir trött och börjar ramla, sätta sig ner och ha sig.







Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards