Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Camilla - 28 augusti 2010 11:32

Igår när jag var hos Elisabet så började det regna så jag gick ut för att dra in vagnen, då kommer Vincent springande och säger: Va gö du mam? så sött, goknoppen.


Han sa det en gång till hemma fast inte lika tydligt, va gör du? sa han då :-)


Vi var in till stan nyss och köpte bambujalusier till köksfönstren så att man slipper få solen i ögonen på morgonen, köpte en spegel som mamma skulle ha också, den vi själva skulle köpa fanns inte.


Vet inte vad som händer resten av dagen, jag är fortfarande förkyld och känner mig seg, fick iaf sova bra inatt, vaknade utvilad av mig själv innan Vincent vaknade, han sov till 8, skönt, det har han inte gjort på ett tag.


Annars går jag in i vecka 27 idag, full fart är det på bebisen i magen, jag var in på lindex en snabbis när vi var på stan, åh vad sugen jag blev på att handla bebiskläder, ska ta och gå igenom framöver vad som finns och vad som kan behövas.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards