Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Camilla - 26 augusti 2010 20:49

Efter att ha käkat middag och umgåtts i Långsele hos svärmor och svärfar, det blev grillad oxfile och fläskfilé med potatisgratäng och vitlöksbröd, riktigt gott, det är det iof alltid när man äter där :-)


Jag tycker mest att jag har suttit och snorat, har snytit mig hela dagen nästan hela tiden, usch vad drygt, hoppas att det är lite bättre imorgon. Nu ska jag bara vänta på att Krister ska duscha klart så att vi kan dricka en kopp te, sedan krypa ner i sängen och snora ikapp.


Sov så gott!

Av Camilla - 26 augusti 2010 14:59

Vincent lade sig vid 11, jag plockade undan innan jag gick upp för att vila, låg i sängen och surrade med mamma och läste tidningen innan jag blundade, jag sov lite då och då tror jag, brukar bli så när jag lägger mig på dagen, men så skönt det var, Vincent vaknade inte förrän 13.40, han var väldigt trött med andra ord, jag också, jag klev inte upp förrän han vaknade.


Nu har vi varit ute med Eddie en sväng, det blev bara genom skogen, har ingen ork känner jag, jag håller på att snyta sönder näsan emellanåt också känner jag, fy vad den kliar hela tiden.


Jag har iaf lyckats ta på mig ett ansikte och kamma håret, måste platta lite också, mitt hår blir sååååå mycket volym i när det är nytvättat.



Av Camilla - 26 augusti 2010 09:54

Har jag blivit. Vincent började i helgen, sedan Krister och nu är jag förkyld, jättesnuvig och lite ont i halsen, jag är sällan sjuk så det är väl min tur nu helt enkelt :-)


Ska bara ta det lugnt, kanske passa på att sova när Vincent lägger sig vid 11, känns som att jag skulle vilja ligga i sängen hela dagen, men det går ju inte när Vincent härjar omkring, han är också förkyld, men mest snuva kvar, han har ju snorat i några dagar.


Satt och funderade på vad som behöver handlas tills bebis kommer, madrass, täcke och kudde måste vi köpa, en syskonvagn, är det någon som har en babytravel som kan uttala sig om den är bra? Annars vet jag inte, en liten overall kanske.


Skulle behöva handla lite kläder till Vincent också, vinteroverall, nya byxor, strumpor, höstjacka och lite mer långärmat nu när det är höst, men det får vänta lite, vi har betalt en dyr bilskatt denna månad, usch att det ska kosta så mycket, skulle behöva köpa kläder till mig själv också, ett par mammabyxor till och lite tröjor, Krister behöver också handla kläder, så nu undrar jag, var är postkodvinsten när man behöver den??? :-) Inte nog med det så har batteriet på min mobil blivit jättedåligt, håller bara 1,5 dag ca.


Jaja nog om det, i eftermiddag ska vi till Långsele och äta middag, blir jag, Krister, Vincent, Frida, Niklas, Kristers mormor och morfar samt farmor och farfar tror jag iaf :-)



Nu ska jag gå och byta blöja på Vincent och snyta mig själv :-)




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards