Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Camilla - 29 augusti 2010 12:01

Har jag suttit och kikat på, den verkar vara bra, många som verkar nöjda med den, är det någon som läser som har en eller har haft? Vad tycker/tyckte ni om den i så fall?


Någon som läser som kanske tom har en som ni ska sälja, hojta till i så fall, får jag inte tag på en begagnad i bra skick så blir det väl en ny.


Förresten så kan Vincent fortfarande ha sin varma höstjacka, så det som behöver köpas i ytterklädesväg är när det är dags för vinteroverall, eller ja nästan, måste nog köpa vantar innan dess :-)


Förkyld är jag fortfarande, igår var det hemskt, en sån dag när jag snöt mig hela tiden, men det gick ju bra iaf, Danne och Högge var här och hälsade på Krister igår, Danne åkte och kom tillbaka på kvällen också för att kika på film, är ju alltid trevligt med lite sällskap av Kristers kompisar :-) Vi såg på bröllopsfotografen, den var rätt ok, ingen film som jag skulle se igen dock tror jag.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards