Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Camilla - 31 augusti 2010 12:29

Har jag gjort idag, var ute på en prommis förut innan jag lämnade Vincent på dagis, hann bara in och byta en blöja innan vi åkte, stannade kvar med Vincent en liten stund eftersom alla barn precis var på väg in, han blir ju ledsen en liten stund när jag lämnar honom så jag vill att någon tar honom när jag ska gå.


Har skurit upp kakjäveln som jag bakade igår, för er som inte vet vad en kakjävel är så kan jag berätta att det är falska potatisbakelser, det är svärmor som döpt den :p tänkte att det var bäst denna gång att frysa den innan jag skär upp den, det gick mycket bättre kan jag berätta, bakade kokostoppar också, nu börjar det bli lite kakor i frysen igen, trevligt att ha något att bjuda på när det kommer folk tycker jag :-)


Idag ska jag åka på föräldrautbildning, fick sms av Jenny som också ska dit,  vi ska mötas där, Annika som jobbar på Vincents dagis ska också dit, vi får se vilka fler det blir, spännande :-)


Igår var förresten jag och Vincent och hälsade på Lina, det var så länge sedan i träffades, alltid trevligt att surra, sedan bar det av hem för att laga köttfärsfyllda paprikor, det är så gott. Resten av gårdagen hände inte så mycket, en promenad med lilla familjen i regnet, sedan kika på det okända, älskar det programmet.


Vincent har förresten äntligen lärt sig att dricka själv, han har inte förstått innan att han måste vända upp muggen för att det ska komma dricka, han har istället för att vända upp den blivit arg och kastat iväg den, sötisen där!




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards