Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Camilla - 13 augusti 2010 19:48

Med mera, köpte grundfärg, snickerifärg, en grå färg att skriva med, målartvätt, kvistlack och pensel och det var inte billigt vill jag lova, kalaset gick nästan på 700:- dyrt, men jag vill börja nån gång, nästa gång vi är i birsta ska jag köpa färg på byggmax, har använt den runt alla fönster här hemma, inomhus alltså, den är kanonbra.


Vincent har nyss lagt sig, hoppas han somnar direkt nu ikväll, han har hållit på greja på, lekt och kastat nappen och sin ekorre flera kvällar, till slut blir han arg för att han inte når dem, då har nån av oss gått upp och gett honom nappen + gosedjuret, då har han somnat, tänk vad de kan hitta på de små liven.


Krister är och fiskar med sin morfar, får se om de får någon fisk idag då, de har nästan inte fått någonting på hela sommaren.






Av Camilla - 13 augusti 2010 09:46

Har det varit ett bra tag nu, till och från så klart, men mycket till, han blir helt otröstlig emellanåt, vet inte om det har med tanden som spricker fram att göra. Tycker så synd om honom när han gråter så, samtidigt är det så klart jättejobbigt, nu har han fått lägga sig igen, han har verkat så trött flera dagar också, troligen för att han sover för få timmar, stackars liten, hoppas han somnar och sover minst 2 timmar.


Inte bara att han blir ledsen, han blir jättearg också, kastar saker, nyps, drar i håret osv, det gör han nästan bara när han är trött annars, jaja det går väl över :-)

Av Camilla - 13 augusti 2010 07:53

Senaste dagarna har han vaknat prick 7.15, gäsp, vi som varit vana att sova till iaf 8.00, gäsp vad trött jag är, idag började han prata redan 7.00, man vänjer sig fort vid att man får sova lite längre, han brukar sova 12 timmar minst från det att han lagt sig, men senaste dagarna har han somnat sent och vaknat tidigt, jag vet att han haft svårt att komma till ro förut när han har fått tänder, han har en kindtand till på g vet jag :-)


Igår var förresten jag och Vincent och hälsade på Ingela, det var så länge sedan vi sågs, när vi gick hem så följde Eddie med till Tängsta, han var väldigt trött och nöjd när han kom hem, hade busat massor med Heros, kikat på hästarna och varit i närheten av massa skramliga maskiner, tack för att han fick följa med :-)



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards