Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Camilla - 14 augusti 2010 20:45

Japp idag när jag satt och putsade på delar till hyllan som jag håller på att måla så knackade Elisabet på dörren, vi satt och surra och kika på Wille som sprang omkring, Vincent sov precis, men vaknade så att han hann vara med Wille en stund innan de gick hem, jätteroligt att hon kikade förbi.


Sedan när hon gått så kom Kristers mormor och morfar och hälsade på, de hade med sig hemodlade tomater och hallon till Vincent, han blev överlycklig, hela ansiktet lyser upp när han får hallon eller jordgubbar, ja eller andra bär, han älskar det.


Annars har det inte blivit mycket, putsat klart så att jag kan måla delar av hyllan en 3:e gång, en liten promenad, men pust vad varmt och kvavt det är, sedan åkte vi in till stan och hälsade på Olof, vi kom hem för en stund sedan, Vincent slocknade direkt nu när han lade sig.


Han har iaf inte varit lika gnällig som de andra dagarna idag, men han verkar besvärad när man borstar tänderna på honom, han petar sig mycket i munnen också, stackars liten.


Idag går jag in i vecka 25, tiden går fort & det är full fart på bebisen där inne i magen :-) Jag mår bara bra och har inga besvär, så skönt :-)

Av Camilla - 14 augusti 2010 09:01

Idag vaknade Vincent 6.45, gäsp vad trötta vi var, sa till Krister att göra en flaska välling för att se om han ville somna om, nja han var tyst ett tag, pratade på, var tyst ett tag & pratade sedan på, runt 7.40 gick jag upp, Krister kom efter en liten stund.


Iof så sov han ju 2 ggr på dagen igår också, det brukar han bara få göra i nödfall, dvs om han är väldigt trött och grinig, får se när han vaknar imorgon bitti nu, inge tidigare hoppas jag ;-)


Idag vet jag inte vad som händer, vi får se, måla lite kanske ;-) jag kvistlackade pallen som jag ska måla igår, ett lager, ska lacka på ett till nu tror jag, det går jättefort, då är den helt färdig att måla sedan.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards