Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Camilla - 10 augusti 2010 17:26

Har det blivit gjort idag, Krister åkte och handlade lister på förmiddagen, jag och Vincent stannade hemma och röjde undan en massa saker som inte behöver vara inne längre, sedan har jag dammsugit och torkat golv + tvättat, nu känns det äntligen som att det börjar bli lite ordning här hemma, igår kväll rensade jag bland köksgrejerna + stoppade in det som ska vara kvar i skåp och lådor.


Har börjat fundera hur jag ska måla Vincents byrå och en del andra möbler, Bettan vad använder du för vitfärg när du målar shabby chic? Är sugen att måla om 2 st byråer, ett matbord med 4 stolar samt tv bänken och bordet, ja inte samtidigt så klart, men eftersom.


Vi har satt ut lite grejer på blocket idag också, de gamla skåpluckorna, diskbänksplåten, en stor glasruta som är lite tonad, en cykel, en hatthylla till en A3:a samt trädgårdsplattor, plattorna är ev redan sålda, det ringde en karl från trolldalen, får se om han hör av sig igen och vill hämta dem, så om någon är spekulant på något ovan så bara att hojta till :-) Är bara dumt att sakerna ligger här i garaget och skräpar.


Nu grinar Vincent som tusan igen, tror att det är en till tand på g, han dreglar en massa och blir jättearg rätt vad det är.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards