Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Camilla - 8 augusti 2010 17:07

Har det varit i några dagar nu, han äter dåligt och är allmänt missnöjd stora delar av dagen, inte hela tiden det ska jag inte säga, vet inte vad det är, det enda jag har sett är att han har fått en hörntand, men det fick han innan han blev gnällig, kanske fler på g, jag vet inte, han har haft såna här perioder förut, de går ju över som tur är.


Annars så har jag inte gjort mycket idag, varit ute på en prommis, fyllt tårtan som vi ska äta imorgon,den blir godare om den får stå, annars mest bara tagit det lugnt.


Nu ska Vincent få bada, utslagen är kvar, men de har inte blivit mer iaf.



Av Camilla - 8 augusti 2010 10:56

Har Vincent fått, upptäckte imorse när vi alla låg i sängen, vet inte vad det är för något, det är rödflammigt och på vissa ställen ser det ut som bett, vet inte att han har ätit något annorlunda eller så, han verkar inte besvärad av det heller. Får se om det försvinner av sig själv.


Krister har åkt iväg på Ikea och ska köpa en ny bänkskiva, får se om han får tag på en till mamma och Jörgen också, jag och Vincent kunde inte följa eftersom han ska ha skivan i bilen, då måste man fälla sätet + ta bort barnstolen.


Vincent har nyss lagt sig och ska ta en lur och jag sitter här med en kaffe och tar det lugnt.


Igår var pappsen här och hälsade på, måste ju träffas då han åker till Thailand imorgon, sedan dröjer det ett bra tag innan vi ses, han köpte med sig fläskfilé med tillbehör så vi grillade, alltid gott med grillat.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards