Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Förkyld

Av Camilla - 26 augusti 2010 09:54

Har jag blivit. Vincent började i helgen, sedan Krister och nu är jag förkyld, jättesnuvig och lite ont i halsen, jag är sällan sjuk så det är väl min tur nu helt enkelt :-)


Ska bara ta det lugnt, kanske passa på att sova när Vincent lägger sig vid 11, känns som att jag skulle vilja ligga i sängen hela dagen, men det går ju inte när Vincent härjar omkring, han är också förkyld, men mest snuva kvar, han har ju snorat i några dagar.


Satt och funderade på vad som behöver handlas tills bebis kommer, madrass, täcke och kudde måste vi köpa, en syskonvagn, är det någon som har en babytravel som kan uttala sig om den är bra? Annars vet jag inte, en liten overall kanske.


Skulle behöva handla lite kläder till Vincent också, vinteroverall, nya byxor, strumpor, höstjacka och lite mer långärmat nu när det är höst, men det får vänta lite, vi har betalt en dyr bilskatt denna månad, usch att det ska kosta så mycket, skulle behöva köpa kläder till mig själv också, ett par mammabyxor till och lite tröjor, Krister behöver också handla kläder, så nu undrar jag, var är postkodvinsten när man behöver den??? :-) Inte nog med det så har batteriet på min mobil blivit jättedåligt, håller bara 1,5 dag ca.


Jaja nog om det, i eftermiddag ska vi till Långsele och äta middag, blir jag, Krister, Vincent, Frida, Niklas, Kristers mormor och morfar samt farmor och farfar tror jag iaf :-)



Nu ska jag gå och byta blöja på Vincent och snyta mig själv :-)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:52

Det har varit så varmt, men bakade ändå lite igår och i förrgår. Drömmar, kokostoppar och ryttarkakor, får se om vädret tillåter något mer idag, Krister fyller år på lördag och det är alltid trevligt att ha något att bjuda på :-) ...

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:49

Finaste hunden

Av Camilla - 22 juli 2014 23:49

Det sammanfattar dagen i Rättvik, vi började med att kika i lite butiker och på marknaden längs gatan, käkade lunch på ett jättemysigt ställe. Grabbarna har träffat mörksuggan som bjöd på godis och en kram, samma sak med Berra blåbär, det gick så ...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:28

Har jag promenerat om Runkeeper visar rätt. Idag hittade den ingen Gps signal, eller ja bara en bit, den visade att jag gått 4 km på 1 timme och 18 minuter :-P Igår gick jag 1,2 mil på 1 timme och 20 minuter enligt Runkeeper. Finns det en mer p...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:22

Har märkt på Vincent nu igen att han är så trött, har frågat flera gånger vad som står på, men inget säger han... Till slut så kommer det fram att han ser läskiga skuggor, han ser något som ser ut som en monsterhand, lillgubben, Härom kvällen ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards