Alla inlägg under april 2011

Av Camilla - 22 april 2011 11:10

Vincent




Vincent och Wille  

   Vincent, Wille och Elisabet

Eddie väntar på att det ska ramla ner en bulle eller två =)

 

Av Camilla - 22 april 2011 09:36

Han var inte riktigt som han brukar, han kändes varm emellanåt, men vi gick bort och grattade Wille iaf :-) Vincent käka massa tårta och kakor, det var mumsigt tyckte han.


Vi kom hem vid 19 tiden, då fick han byta om och krypa ner i sängen, jag byte också om och tog en joggingtur, när jag kom hem så hade Frida och Niklas hunnit komma och hälsa på.


Idag vet jag inte vad som händer nu på dagen, sen idag ska vi iaf till Långsele, vi är bjudna på mat, inte dumt.


Jag hade tänkt att ta mig en joggingtur nu ikväll också, det är riktigt skönt när man har musik i öronen.



Av Camilla - 21 april 2011 09:10

Är det på Vincent idag också, nu fick han gå upp och lägga sig, han ser jätte trött ut och bara grinar,hoppas att han somnar och sover ett tag, han har varit så här i flera dagar nu, hoppas verkligen att det går över snart, jobbigt både för han och för oss.


Får se hur han är sen idag, meningen är att vi ska uppvakta Wille som fyller två år idag, om Vincent är piggare så gör vi det, annars får vi komma förbi en annan dag.


Alexander har då somnat i oväsendet iaf, han är van att det är livat som tur är ;-)


Om det blir nån lugn och ro här så ska jag börja med spegeln tror jag.





Av Camilla - 20 april 2011 19:14

Har Vincent haft sedan han kom hem från dagis, det verkar bero på att han är så trött, han har sagt flera gånger att han är trött, lilla gubben, hoppas att det blir bättre snart, han tål ingenting när han blir så här trött, hoppas att det har med förkylningen att göra.


Annars har vi varit ute lite efter dagis, sedan kom Sara och Lukas hit en sväng, Vincemt var så sur bara att Lukas inte fick titta på några saker, sa bara nähä, nähä hela tiden. Hoppas verkligen att han är på bättre humör imorgon då vi ska på kalas.


Jag hade tänkt ut och jogga en sväng, men jag tror jag hoppar det idag, är så fruktansvärt trött, ska hoppa in i duschen nu.




Av Camilla - 20 april 2011 13:08

Har jag gjort idag, åkte direkt efter att jag lämnat Vincent på dagis, kändes enklast så, efter att ha handlat många kassar med mat så åkte jag ner på stan för att posta iväg lite saker som jag sålt på tradera samt för att fixa en present till Wille som fyller 2 år imorgon, då blir det att gå på kalas :-)


Nu så har jag precis ätit lite, plockat undan samt gjort upp en brasa, mer än så hinner man inte de timmar som Vincent är på dagis, vill börja måla spegeln, men det är ingen mening nu, ska strax åka och hämta honom, Alexander sover så det blir nog till att väcka honom, tror inte att han kommer att vakna själv innan det är dags att åka.


Igår var pappsen och syster här, det var jätteroligt att träffas, Vincent och Melvin grejade på med leksaker mest hela tiden. i åt tillsammans innan vi åkte in till stan, var in på skattkistan, köpte lite påskdun och lite annat smått och gott.


Efter det var vi in på den nya butiken MM, jag tyckte att det var riktigt bra där, de hade jätte mycket saker, köpte inget speciellt dock, lillen var lite otålig, varm och trött så jag kanske inte tittade jätte noga heller, ska åka dit igen snart :-)





Av Camilla - 19 april 2011 11:04

Pappa och Helena ska komma och hälsa på idag, det ska bli jätte roligt, Helena har jag inte träffat på jättelänge, självklart är Melvin med också.


Vincent fick vara hemma från dagis idag eftersom de ska komma, han har sån hosta också samt att han verkar trött, kanske lika bra att han fick en vilodag, nu sover både Vincent och Alexander, tror jag iaf,det är då tyst.


Jag har annars ägnat förmiddagen åt att tvätta, dammsuga och plocka ihop på Vincents rum, där är det alltid en salig röra :p


Nu ska jag dricka kaffe och kika lite på nätet, ha en trevlig dag!



Av Camilla - 18 april 2011 09:51

Imorse när Vincent vaknade så satt han och pratade med sin mjukis elefant, hörde att han sa: splota vatten, dääää, sötisen. Eftersom han verkade så pigg idag så fick han vara på dagis.


Jag har precis målartvättat och kvistlackat första lagret på den sista stolen, ska grundmåla den två gånger idag, när det är klart så ska jag börja med spegeln tror jag, har en massa som ska målas, men har lovat mig själv att inte börja med flera saker samtidigt, då blir det aldrig färdigt.


Vi ska ta och åka på bauhaus snart förresten och handla alla grejer till Vincents rum, det blir inte till helgen då svärmor jobbar, inte heller nästa helg då hon jobbar då också, om inte mamma och Jörgen vill komma och passa barnen nån helgdag? Vi får se, ska bli skönt när lekrummet är helt klart så att jag kan köpa gardiner och inreda klart.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards