Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Camilla - 1 augusti 2011 12:17

Nu så är 1/4 av vattnet i akvariet bytt samt att jag rengjort filtret och skrubbat insidan på glaset lite, jag passade på att vattna blommorna med akvarievatten, jag har hört att det är bra, vi får väl se :-)


Tror att två st av guppyhonorna fick yngel igår, de var så tjocka, imorse var de inte alls lika tjocka, några yngel har jag inte hittat, fiskar gillar ju att äta små yngel, jag ska ta och köpa en sån liten yngelkasse så att vi kan ta tillvara på lite yngel.




Av Camilla - 1 augusti 2011 12:15

Jag såg det idag, att det är två st tänder bredvid varandra, den ena känns bara pyttelite, kanske därför han har vaknat oftare samt varit lite små grinig emellanåt, lillgubben.


Av Camilla - 1 augusti 2011 08:47




http://www.blocket.se/vi/35124716.htm




Fin Emmaljunga vagn om någon är intresserad.

Av Camilla - 1 augusti 2011 06:07

http://butik.jofotex.se/visa_produkt.asp?t=V%E4gmaskiner+ljusbl%E5&id=1292&lang=sv

Av Camilla - 1 augusti 2011 05:44

Vaknade Alexander idag, gav honom välling och ny blöja samt att vi har sprungit dit med nappen flera gånger, somnade han om? Nej så nu sitter jag här, det känns inte humant att behöva vara vaken från kl 5, han har haft en period nu när han har vaknat tidigare och tidigare känns det som, hoppas att det vänder snart.


Det kan ha att göra med att det händer så mycket med honom just nu, han har precis fått en tand(kanske fler på g) plus att han försöker krypa, han ställer upp sig på armbågar och knän, sedan står han så och gungar, ser så sött ut, snart kryper han nog.


Nu ska jag dricka kaffe och kolla efter gardiner till Vincents rum, det känns som att Alexander behöver flytta in i eget rum, då kanske han sover bättre, han har varit ganska orolig och vaknar flera gånger varje natt ett bra tag nu.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards