Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Camilla - 5 augusti 2011 21:16

Idag blev det en tur till Övik för att kika på lite bilar, det var dock ingen som var bra, de två volvobilarna som fanns på en bilfirma verkade inte så krya, en hade nåt missljud, i den andra lyste det massa varningslampor osv...


Vi var in på djurmagazinet och kikade på fiskar och tillbehör, jag hade tänkt att köpa någon fler fisk idag plus lite mer växter, men jag ångrade mig, i flera av akvarierna såg fiskarna sjuka ut, vita prickar på black molly, troligen svamp, sedan bland guppysarna var det flera som var jätte magra och någon som tom såg missbildad ut.


Växterna såg inte heller fräscha ut, inte så där gröna och fina som de ska vara utan massa alger på plus att det var en massa snäckor i de akvarierna, de vill jag inte ha hem, hittade en här i vårt akvarium häromdagen, den åkte snabbt ut.


När vi kom hem så käkade vi och packade klart barnens saker, de ska sova hos sin farmor och farfar i helgen, så vi är barnlediga, det ska bli så skönt att bara få vara och att få sova.



Nu har vi nyss varit ute på en kvällspromenad, nu har Krister duschat färdigt så vi ska mysa ner i soffan och titta på Lost.


Imorgon ska vi kika på en bil igen, den verkar vettig, återkommer om det :-)


Ha en trevlig kväll!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards