Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Camilla - 11 augusti 2011 15:35

Vilket ord, jag hade då aldrig hört det innan Krister sa det imorse, han undrade om jag ville åka på Fresks och köpa, jag var lite skeptisk eftersom jag var tvungen att flytta basen till bilbarnstolen, var osäker hur den skulle sitta samt att jag inte hade en aning om vad det var jag skulle handla.


Men efter att barnen och jag ätit lunch så åkte vi in till stan, var först på MM och köpte färg, hoppas att den är bra, funkar säkert lika bra som vilken annan oljefärg som helst, sedan åkte jag på Fresks för att köpa takfotsplåt, jag hittade den alldeles själv, men för säkerhets skull så frågade jag så att jag verkligen hade tagit rätt grejer, man vet ju aldrig om det finns flera olika varianter, det gjorde det inte, men iaf.


Efter det åkte vi ner på stan, köpte sex par nya strumpor till Alexander, han har vuxit ur alla strumpor, hittade alla paren på halva rea priset, perfekt.


Sedan fick Vincent äta glass på Myregårdens café, jag drack en cappuchino, men oj så stark den var, så brukar den inte smaka.


Nu ska jag fixa mat.




Av Camilla - 11 augusti 2011 15:33

Han hjälpte mig att hänga tvätt för en stund sedan, han håller upp ett par av Kristers boxershorts och säger -Pappas toser(trosor) de lukta jätte gott samtidigt som han luktar på dem.... haha det såg för roligt ut, go gubben!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards