Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Camilla - 8 augusti 2011 12:33

Ja jag har varit riktig lat den senaste veckan, ätit en massa gott och inte motionerat så mycket, men nu så är det åter till vardagen så nu ska jag ta tag i de kilon som jag vill bli av med, nu ska jag nå målvikten 52-55 kg, jag skrev 55 kg förut, men mellan 52-55 kg vill jag gå ner till, då kommer jag förhoppningsvis att känna mig nöjd :-) Haha nöjd verkar man aldrig bli, finns alltid något man vill ändra på, men iaf.






Av Camilla - 8 augusti 2011 07:40

Vi köpte en guppy i torsdags när vi var i birsta, en hane, ända sedan jag släppte ut honom i akvariet så har han simmat för sig själv och mest uppe vid ytan, igår eftermiddag var han död, synd på en så fin guppy :-( det är lite långt för att få en ny, undrar om jag ska ringa dem och höra om jag får ha den tillgodo eller vad de har för regler på Arken, vad tror ni?


Av Camilla - 8 augusti 2011 07:32

Nu är det tredje natten som jag vänder och vrider på mig, jag kan inte skylla på barnen då de inte var hemma två av nätterna, Alexander vaknade vid 03.30 inatt, men somnade om efter att jag gav honom nappen.


Jag däremot somnade inte om, vet inte hur länge jag låg vaken, klarvaken, usch vad irriterande, visst att det brukar kunna vara så någon natt, men inte tre, hoppas verkligen att natten som kommer blir bättre.


Nu så är jag vaken och har gjort mig i ordning iaf, Vincent också, vi ska strax äta frukost så är han redo för dagis, japp han börjar dagis idag igen och Krister har börjat jobba.


Alexander han åt en flaska välling strax före kl sju, han somnade om igen, i helgen när de var hos sin farmor och farfar så sov Alexander till iaf efter kl åtta och Vincent till kl nio en dag, det gör han aldrig hemma, lyx!


Grattis till svärfar som fyller år idag, vi kommer och grattar dig när du har kommit hem :-)


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards