Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Camilla - 13 augusti 2011 18:38

Jag, mamma, Jörgen, Eva och Vincent, vi har varit runt och tittat på lite hus, i ett hus på skarpbrännan var det ingen hemma så där kunde vi inte fråga om vi fick komma in och titta, huset i Ingersta fick vi titta på, det var jätte mysigt, sedan åkte vi ner till Frida, vi kikade ute bara då de inte var hemma, det är roligt att titta på hus även om inte jag ska ha något, har ju redan ett :-)


Nu så har vi ätit, det blev grillat, sedan var det bara att svira om Vincent och Alexander och stoppa ner dem i sängarna, Vincent var verkligen supertrött så jag tror att han sover redan, Alexander vet jag inte, jag hör honom inte iaf.


Ikväll blir det bara lugnt, kika på Lost och ha det mysigt, jag har varit så trött och frusen flera dagar, känns som att jag ska bli sjuk, men det har inte blivit något mer, hoppas att jag slipper det.


Krister har förresten snickrat klart altanen idag, det som saknas nu är trappsteg ner, men det kommer.


Nu ska jag ta en varm dusch, ha en trevlig kväll.

Av Camilla - 13 augusti 2011 09:33

Nu har vi nyss kommit hem efter en promenad ner till kraftverket, det var skönt även fast det var kallt när vi gick, oj vad mycket vatten de släpper på, lägger kanske  in bilder lite senare så får ni se.


Annars idag vet jag inte vad vi ska hitta på, vi får se.


Av Camilla - 13 augusti 2011 09:31

Igår hittade jag en pytteliten fisk, den är nog inte så gammal, vet inte om det är en guppy eller en platy, gissar på att det är en guppy, vi får se när den blir större :-)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards