Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Camilla - 30 augusti 2011 18:46

Vincent sover nog redan, lillen brukar det ta lite längre för att somna, så vad har vi gjort idag? Jo, efter att ha lämna Vincent på dagis så åkte jag direkt in till stan, handlade mat, sedan mötte jag upp Jenny på Westerlunds för att ta en fika, efter det gick vi ner på stan en sväng, fick tag på en ny slang till vagnen, så nu är det bara att tuta och köra igen.


Fyndade sex par strumpor på rea till Vincent, jag måste ta och beställa kläder till honom, jag har nyligen rensat, det blev inte så mycket kvar faktiskt, han kommer att behöva köpa ny overall och en vinterjacka också.


Iaf innan jag åkte hem så svängde jag förbi på näbbar och klor för att prova en nosgrimma på Eddie, han fick följa med idag, vågade inte köpa utan att prova, han drar så mycket när han blir rädd och han är så fruktansvärt stark, vi provade den när vi var ute och gick nu, det fungerade riktigt bra tycker jag, lite obeaglig tyckte han väl att den var, men han reagerade inte jätte mycket på den.


Väl hemma så försökte jag mig på att få till den nya slangen på däcket, men jag lyckades inte... haha Krister fick göra det när han kom hem.


Jag lyckades iaf smörja upp Vincents cykel samt måla på lite ny svartfärg, han fick den av mamma och Jörgen, vi hittade den på bakluckeloppisen, den är perfekt att lära sig att cykla på, ska sänka ner stödhjulen bara så kan han prova imorgon :-)


Nu ska jag kolla lite på ebay, beroendeframkallande? svar JA.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards