Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Camilla - 2 augusti 2011 09:14

Jag köpte gardintyg igår, helt vitt blev det, sedan köpte jag stämplar och textilfärg, jag tänkte prova om det blir bra, blev så sugen att göra något eget till Vincents rum.


Stämplarna är små bilar,en helikopter och en moped, färgerna jag köpte är svart, röd och grön.


Köpte en present till Eddie igår också, han fyller fyra år den sjätte augusti, han ska få en pipleksak som ser ut om som en flodhäst, den piper inte som en sån vanlig pipleksak, det tycker jag var bra.


Annars har jag nyss lagt Alexander, han vaknade vid 6-tiden imorse, dvs han somnade iaf om efter att han åt klockan fem, Krister var snäll och klev upp så att jag fick sova en stund, jag och Vincent klev upp strax efter åtta.


Det blev ganska sent för barnen igår eftersom vi var i Långsele och hälsade på.


Förresten så träffade jag gamla kompisar som jag inte träffat på evigheter igår när jag var på stan, först träffade jag på Therese, hon har nyss flyttat hem igen, skoj =) sedan träffade jag på Peter, Mähler och sist men inte minst P-O, jag blev ganska förvånad att se honom i stan, stod och surrade bra länge, alltid roligt när man inte träffats på så länge.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards