Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Camilla - 12 augusti 2011 11:21

Usch vad jobbigt det är att känna sig så här trött, jag har varit ute på en långpromenad i hopp om att jag skulle känna mig piggare, men inte det inte, har tom gått en långpromenad samt en kortare då jag lovade Ingela att gå ut med Heros.


Nu så har Elisabet och Wille hunnit varit förbi en sväng plus att jag stekt pannkaka som vi ätit.


Nu ska jag snart ta och förbereda middagen, det blir kycklingfilé fylld med färskost, till det potatisgratäng, mums!


Längtar tills Krister kommer hem så att jag får sällskap, puss på dig!

Av Camilla - 12 augusti 2011 06:39

Det är jag det, stackars Krister som ska åka på jobbet och vara en stund med mig och mitt morgonhumör, ska det aldrig gå över? Kanske när jag får sova hela nätterna, Alexander äter oftast en gång under natten/morgonen


Jag vill inte ha detta humöret på morgonen, ofta så undrar jag vad jag ska hitta på hela dagen när jag är ensam, dagen blir så himla lång när man går upp så tidigt.


Imorse vaknade båda barnen 05.30, oftast så brukar de vakna runt 7, men inte idag, tur att jag lade mig tidigt igår, nu är det iaf fredag och Krister gör helg, skönt då kan vi mysa lite.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards