Alla inlägg den 1 september 2009

Av Camilla - 1 september 2009 19:37

Idag har jag dammsugit och plockat undan, tvättat, gått en promenad och sedan lagat mat, mer har inte hunnits med, känner mig väldigt trött nu, Vincent bara vände och vred sig hela tiden inatt, han snörvlade en hel del så det var väl det som störde hans och vår skönhetssömn :p men så kan det vara ibland, hoppas han inte sover lika oroligt inatt, jag har knappt sovit nåt känns det som, tittade på klockan hela tiden tycker jag.


Jag väckte honom vid 3 för att droppa i lite koksalt för att rensa, men då blev han ju vaken ett bra tag istället, han somnade vid 4, käka vid 6, somnade om och sov till 8, sedan la jag honom i sängen med mig, efter ett tag så somnade vi båda om till halv 10, skönt!


Efter att ha käkat bruna bönor och stekt fläsk idag så åkte jag in till stan för att köpa jodopax, hittade en som är som en gel, lättare att kleta in i örat på Eddie än med den flytande jodopaxen.


Sedan blev det ica-trollet, handla massa fruktpuréer och några matburkar till Vincent, oj vad mycket det fanns att välja på jämfört med andra affärer, kanonbra ju :-)


Han fick äta grönsaker och kalvkött idag, han verkade tycka att det var gott men konstigt, såna grimaser som han gjorde... haha


Nu ska jag strax kika på dokumentären om åttlingmamman på kanal 5.


Imorgon kommer Kicki, dvs hon som ska hjälpa mig med Eddie, det ska bli spännande.



Ha en trevlig kväll!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards