Alla inlägg den 13 september 2009

Av Camilla - 13 september 2009 17:51

Efter en helg med både glädje och sorg så är jag nu tillbaks hemma, det har så klart varit roligt att träffa all släkt, men sorgligt med begravning, jag tror inte att jag skulle kunna gå på en begravning utan att fälla en tår, jag är ganska känslig, det känns skönt att det är överstökat iaf.


Annars så har vi mest tagit det lugnt hemma hos mamsen, Tina och Helena har ju också varit där en sväng, alltis skoj att träffa dem.


På fredagen så kom pappa till Hammarn också, vi var på kaffestugan och käkade lunch, även mamma och Jögen var med.


Kom hem vid 2-tiden idag, Krister hade dammsugit nere, så då tog jag repan uppe, var tvungen att torka golven också, såg ut som att Eddie hade dragit in en halv leråker.


Krister har åkt iväg in till stan en sväng, när han kommer tillbaks så ska jag ta en varm dusch, sedan ska vi bara mysa och kika på män som hatar kvinnor.


Trevlig kväll!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards