Alla inlägg den 2 september 2009

Av Camilla - 2 september 2009 18:29

Har jag haft idag, Kicki heter hon, jättetrevlig måste jag säga, Eddie blev också väldigt fäst vid henne direk.


Vi pratade en hel del, sedan gick vi ut för att hon skulle få se hur han är som, efter den lilla promenaden så skrev hon ihop de 3 sakerna som vi skall träna på, sedan återkommer hon till oss om ca 14 dagar, givetvis får jag ringa henne om jag stöter på problem eller så, det känns så bra att vi kan börja träna.


Efter hon åkt så dröjde det inte länge innan pappa kom, vi drack kaffe och surrade.


Kom hem för en stund sedan, det tog lååååång tid att gå här runt mon när jag ska stanna så fort Eddie börjar dra, men nu ska vi träna på detta så att han aldrig får dra/fly från det han är rädd för.


Nu ska jag ta och kika vad mer jag ska äta idag, jag lägger ju in allt jag äter och givetvis så får man inte äta för lite, har ätit ca 1100 kalorier, så runt 200 till är lagomt.


Annars då? Jo Vincent är lite små förkyld, han rosslar och har sig i näsan och har inte riktigt samma aptit som vanligt, men han är lika glad som vanligt iaf, lillsötisen!


P.S Lycka till nu imorgon, om du läser vilket du brukar så vet du vem du är =) kram D.S





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards