Alla inlägg den 7 september 2009

Av Camilla - 7 september 2009 14:39

Eller ja det gör jag ju ofta, men en gång i veckan tänker jag väga och mäta midja + stuss, midja och stuss var oförändrad, men jag har gått ner 2 kg på en vecka iaf så det får jag vara mer än nöjd med.


Jag känner mig verkligen motiverad att gå ner i vikt iaf, så fort jag känner mig sugen på något sött så tänker jag på om jag vill se ut som jag gör eller bli större, jag kommer alltid fram till samma svar, dvs nej det vill jag inte, så det är bara att kämpa på, man blir inte lika sugen att äta något heller av att ha det tänket.





Av Camilla - 7 september 2009 14:37

som kommer från pappsen, den tar rätt stor plats, men fin är den så jag hoppas att den tänker överleva.

Av Camilla - 7 september 2009 14:31

Håller jag på att fixa nu, fick tipset av Kicki som var här och hjälpte mig med Eddie, hon hade även torkat korv i ugnen, Eddie älskade det, så då tänkte jag att det blir perfekt godis när vi tränar.


Ska prova att torka korv och lite bacon nån dag också tänkte jag, bra med variation.


Jag tycker att han var riktigt duktig idag när det var en traktor i närheten, vi tränade hela tiden på att han inte fick dra därifrån och efter en stund så var han mycket lugnare.


Annars har jag inte gjort så mycket, tänkte åka på affären, men tar det senare eller imorgon.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards