Alla inlägg den 6 september 2009

Av Camilla - 6 september 2009 22:04

Har vi varit och kikat på idag, gud vilken bra film, jag rekommenderar den varmt.


Sedan så är ju Långsele bio helt underbart mysig, vi satt i sådan parsoffa, de har några stycken sådana så att man kan sitta och mysa.


Gå på Långsele bio istället för Sollefteå, mycket bättre, visst filmerna kommer lite senare, sedan så visar de inte lika många filmer, men jag tycker att alla som brukar gå i sollefteå ska prova denna biograf istället någon gång, ni kommer att bli positivt överraskade, inte minst av den bra luften som de har, den finns inte på sollefteå bion, där är det så varmt och kvavt och lågt i tak, här är det bra luft och högt i tak. Tack för en mysig kväll älskling ;-)


Vincent hade skött sig lika bra som vanligt hos sin farmor och farfar, han sov när vi hämtade honom, det var väntat att han skulle göra, så han fick åka i barnvagnsinsatsen hem, visst man ska inte göra det jag vet, men vi ville inte väcka honom när han sov så sött.


När vi kom hem för en stund sedan så tyckte jag att det luktade så konstigt, det är avsloppet i tvättstugan som spökar lite, har hällt i kaustiksoda + varmvatten nu, ska låta det verka ett tag innan jag spolar med kallvatten, det borde göra susen.


Nu ska jag kika på lite bloggar innan det är dags att prata med John Blund.


Sov Gott!







Av Camilla - 6 september 2009 22:02

Kom på att jag glömde att skriva det förut, gud vad tiden går fort, lite för fort tycker jag, känns som att man inte hinner med, nu får du sluta att växa så fort så att du kan vara mammas och pappas lilla goknopp, vi älskar dig så mycket.

Av Camilla - 6 september 2009 16:23

Det ska bli så skönt att  få sitta och bara slappna av i 2 timmar ikväll, kika film och äta godis, man måste ju unna sig godis ibland, iaf jag ;-) vi ska se på Johan Falk på Långsele bio, den bion är mycket bättre än den i sollefteå och mest troligt inte lika dålig luft.


Vincent ska vara med sin farmor och farfar ikväll, det brukar aldrig vara något problem att lämna bort honom en stund, han brukar vara så snäll.


Annars idag har vi inte gjort nåt speciellt, Krister dammsög nere och jag uppe, vi har även knytit ihop den stora blomman lite, den lutar fortfarande en aning, men inte alls som innan,det får bli en stödpinne till så småningom.


Nu väntar vi bara på att Vincent ska vakna så att vi får åka.


Ha en trevlig kväll, det tänker vi ha.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards