Direktlänk till inlägg 6 september 2009

Johan Falk- G.S.I (Gruppen för särskild insatser)

Av Camilla - 6 september 2009 22:04

Har vi varit och kikat på idag, gud vilken bra film, jag rekommenderar den varmt.


Sedan så är ju Långsele bio helt underbart mysig, vi satt i sådan parsoffa, de har några stycken sådana så att man kan sitta och mysa.


Gå på Långsele bio istället för Sollefteå, mycket bättre, visst filmerna kommer lite senare, sedan så visar de inte lika många filmer, men jag tycker att alla som brukar gå i sollefteå ska prova denna biograf istället någon gång, ni kommer att bli positivt överraskade, inte minst av den bra luften som de har, den finns inte på sollefteå bion, där är det så varmt och kvavt och lågt i tak, här är det bra luft och högt i tak. Tack för en mysig kväll älskling ;-)


Vincent hade skött sig lika bra som vanligt hos sin farmor och farfar, han sov när vi hämtade honom, det var väntat att han skulle göra, så han fick åka i barnvagnsinsatsen hem, visst man ska inte göra det jag vet, men vi ville inte väcka honom när han sov så sött.


När vi kom hem för en stund sedan så tyckte jag att det luktade så konstigt, det är avsloppet i tvättstugan som spökar lite, har hällt i kaustiksoda + varmvatten nu, ska låta det verka ett tag innan jag spolar med kallvatten, det borde göra susen.


Nu ska jag kika på lite bloggar innan det är dags att prata med John Blund.


Sov Gott!







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:52

Det har varit så varmt, men bakade ändå lite igår och i förrgår. Drömmar, kokostoppar och ryttarkakor, får se om vädret tillåter något mer idag, Krister fyller år på lördag och det är alltid trevligt att ha något att bjuda på :-) ...

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:49

Finaste hunden

Av Camilla - 22 juli 2014 23:49

Det sammanfattar dagen i Rättvik, vi började med att kika i lite butiker och på marknaden längs gatan, käkade lunch på ett jättemysigt ställe. Grabbarna har träffat mörksuggan som bjöd på godis och en kram, samma sak med Berra blåbär, det gick så ...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:28

Har jag promenerat om Runkeeper visar rätt. Idag hittade den ingen Gps signal, eller ja bara en bit, den visade att jag gått 4 km på 1 timme och 18 minuter :-P Igår gick jag 1,2 mil på 1 timme och 20 minuter enligt Runkeeper. Finns det en mer p...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:22

Har märkt på Vincent nu igen att han är så trött, har frågat flera gånger vad som står på, men inget säger han... Till slut så kommer det fram att han ser läskiga skuggor, han ser något som ser ut som en monsterhand, lillgubben, Härom kvällen ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards