Alla inlägg den 27 september 2009

Av Camilla - 27 september 2009 19:22

Mamma och Jörgen har varit här hela dagen, jag har fixat och donat med deras dator i princip hela dagen, det tar sån tid när det inte går som man vill, men nu så har jag fixat en massa program, visat hur de bränner skivor m.m


Vi får väl se hur mkt de kommer ihåg när de ska göra något ;-)


Vi bjöd dem på middag idag, det blev kokt potatis och stekt korv med löksås, mumsigt!


De åkte hem runt 18-tiden ca, Krister har varit och fiskat ikväll, de fick en del fisk idag som de delade på.


Pappa ringde idag också, han hade det regnigt, men det väntades finväder snart tydligen, när han kom fram var det 39 grader varmt iaf =)


Nu ska vi strax kika på film, ha en trevlig kväll.

Av Camilla - 27 september 2009 19:14

Imorse fick jag ett sms från en nära vän att hennes mamma somnade in i fredags, tänker på dig gumman, ta hand om dig så gott det går. Kramar i massor


Cancer är verkligen en hemsk sjukdom som tagit mångas liv, min mosters karl Per dog också nyligen av cancer, en tjej vars blogg jag läser miste sin mormor i cancer, 2 st vänner till mig har haft cancer men klarat det som tur är, min morfar hade någon form av blodcancer, men dog av ålderdom till slut.


Ni som läser, tänk på cancerfonden www.cancerfonden.se det är så ruggigt att det är så många som får cancer och så nära inpå en själv, dvs vänner och släktingar, är det så att det är fler och fler som får det?



Av Camilla - 27 september 2009 09:58

Det har pågått hela pollensäsongen, nu kan det väl ändå inte vara en massa pollen ute? Jag blev så rädd imorse, tänkte tanken att tänk om det är Eddie jag är allergisk mot, det verkar ju skumt dock att det är mest på morgonen jag snorar och nyser, jag ska prova med att kasta ut Kristers duntäcke + kuddar så får vi se.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards