Alla inlägg den 17 september 2009

Av Camilla - 17 september 2009 14:06

Vi hade en liten match han och jag, han började gallskrika när han satt och åt, förstod att han var trött då han sov så kort stund tidigare, när han blir övertrött så skriker han och fäktar ut tutten ur munnen hela tiden, annars så skriker han aldrig, han är så himla snäll denna pojke,  till slut efter att ha stoppat i tutten några gånger så somnade han.



Jag sitter och funderar på vad vi ska äta för middag idag... kanske makaroner och köttbullar.... vi får se


Av Camilla - 17 september 2009 12:44

Iaf så var vi på nipan och käkade, dvs jag, pappa och farmor, det var inte dumt, jag körde på salladsbuffén då jag är van att käka 2 fullkornsmackor till lunch så vill jag inte äta så mycket, men sallad är ju så gott =)


Sedan åkte vi hem hit, pappa visade lite saker med skrivaren, hur man byter färgpatron osv, jag fick även en ny patron till skrivaren, tack så mycket =)


Vi fikade lite innan de åkte, det känns konstigt att inte träffa pappa på 3 månader, om det nu inte blir så att jag åker upp på lördag då farmor fyller år, vi får se.


Idag har jag inte gjort så mycket, varit ute på den dagliga promenaden, tvättat, kikat på tradera, har lagt ett bud på en sk quickutz tång, det är en sådan som man kan stansa ut en massa olika saker till scrapbooking, budet ligger på 225:- en ny sådan kostar 795:- (!!!!!) dyrt. 225:- är alltså bara själva tången, sedan tillkommer stansarna som kostar en hel del, vet inte exakt, det verkar vara lite olika, men på tradera såg jag att de låg flera st runt 200:- inga billiga grejer med andra ord, men det kanske finns billigare någonstans, tipsa gärna om ni vet.


Nu ska Vincent få mat, blir nog västkustgryta idag, dvs som en fiskgratäng, det har han inte ätit förut, var in till stan igår och handla lite barnmat, köper från 6 månader nu, han har även börjat få riktig välling, blandar ut med ersättning tills den är slut, sedan får han bara välling, igår åt han hela 180ml, det har han inte gjort på länge, endera är det förkylningen börjar lätta eller så var vällingen godare än ersättningen.








Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards