Direktlänk till inlägg 29 september 2009

Städar jag jämt?

Av Camilla - 29 september 2009 14:52

Det känns som så ibland, som att jag bara städar, tvättar och donar på med en massa hela tiden, men men det blir väl så när man är hemma, idag har jag tvättat båda täckena + kuddarna som ligger i maskinen nu, min snuva blev bättre när vi tog bort duntäcke + kuddar, men inte helt bra, därför tvättar jag allt och sedan ska inte Eddie få vara i sängen alls, jag tror inte att jag är allergisk mot honom, men han tar säkert med en del kvalster, pollen m.m när han hoppar upp i sängen, han har ju bara fårr vara på överkastet, men iaf, nu är det slut med det ett tag så får vi se om snuvan försvinner helt, den finns alltså bara där när jag lägger mig. inte på dagen och så.


Jag såg att någon skrev en kommentar att nappflaskan som jag letar finns på konsum, men det gör den inte, finns bara 260 ml flaskor(mam alltså)  jag har kollat på alla affärer, tom i Långsele.


Stackars Vincent blev så ledsen idag, jag tog av honom så att han skulle få ligga med rumpan bar medan jag duschade, då brukar han vara jättenöjd, men idag tror jag att han blev rädd eller nåt, han börja tokgrina, han var trött också, så det blev ingen bra kombination, jag var tvungen att gå ut ur duschen och hämta hans napp, trösta han lite, sedan skynda mig att duscha klart.


Nu så sover han, han brukar oftast sova mellan 14 och 16.00, sedan är hn vaken tills han lägger sig för natten, det gör han vid 19-tiden.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:52

Det har varit så varmt, men bakade ändå lite igår och i förrgår. Drömmar, kokostoppar och ryttarkakor, får se om vädret tillåter något mer idag, Krister fyller år på lördag och det är alltid trevligt att ha något att bjuda på :-) ...

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:49

Finaste hunden

Av Camilla - 22 juli 2014 23:49

Det sammanfattar dagen i Rättvik, vi började med att kika i lite butiker och på marknaden längs gatan, käkade lunch på ett jättemysigt ställe. Grabbarna har träffat mörksuggan som bjöd på godis och en kram, samma sak med Berra blåbär, det gick så ...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:28

Har jag promenerat om Runkeeper visar rätt. Idag hittade den ingen Gps signal, eller ja bara en bit, den visade att jag gått 4 km på 1 timme och 18 minuter :-P Igår gick jag 1,2 mil på 1 timme och 20 minuter enligt Runkeeper. Finns det en mer p...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:22

Har märkt på Vincent nu igen att han är så trött, har frågat flera gånger vad som står på, men inget säger han... Till slut så kommer det fram att han ser läskiga skuggor, han ser något som ser ut som en monsterhand, lillgubben, Härom kvällen ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards