Alla inlägg under maj 2011

Av Camilla - 4 maj 2011 12:32

Alexander

Alexander med ballong i famnen 


  Vincent   Alexander  


Vincent sover med alla sina gosedjur     Alexander sover  

Av Camilla - 4 maj 2011 10:38

Imorse visade alltså vågen under 60 kg, inte mycket, men 59,9 kg vägde jag, det går åt rätt håll hela tiden =) Fasen vad det känns bra.


Jag gick ner på dagis imorse också, tänkte inte göra det, men det var så fint väder så det blev så i alla fall.



Av Camilla - 3 maj 2011 21:19

Tog en tur här runt mon, det är 1,5 km, jag tänker som så att när jag orkar springa hela den sträckan så förlänger jag, är det bra tror ni eller ska man köra en längre sträcka på en gång?


Jag hostade en del när jag sprang, men det gick ändå bättre än sist jag sprang, dvs innan förkylningen, för se om det blir en runda imorgon eller om jag ska vila en dag emellan, eller vila kanske jag inte direkt gör, men kanske bara promenad, läste att det bästa är att springa 3-4 pass per vecka med en vilodag emellan, jaja vi får se, nu ska jag strax krypa ner i nybäddad säng, sköööööööönt!

Av Camilla - 3 maj 2011 10:32

Woho vad jag jag blev imorse när vågen visade 60.0 kg precis, dagen kunde väl inte börja bättre.


Nu är det 5 kg till som jag vill gå ner, bara att köra hårt  :-)



Av Camilla - 3 maj 2011 10:23

Något att äta, sitter och äter gott mellanmål, färsk mango med lite turkisk yoghurt, så gott :-)


Det blev en promenad ner till dagis idag också, så nästan 5 km igen då, det var si så där väder, rätt vad det var så började det hagla, men nu så är ja hemma, har gjort upp en brasa, det är svårt att tända upp i kaminen idag märker jag, vid viss väderlek så är det så.



Av Camilla - 2 maj 2011 11:39

Jag gick ner och lämnade Vincent på dagis imorse, jag kan meddela att det var kallt som tusan, men så klart skönt iaf. Jag kollade med gps då jag var nyfiken hur långt det var, 4.8 km blev det fram och tillbaka.


Jag upptäckte när jag kom hem att min stegräknare har gått sönder, jag gillar att kunna lägga in alla steg och se förväntad viktnedgång så jag måste ta och köpa en ny.


Annars har jag suttit i kö för att säga upp vår hemförsäkring, har bytt till ett annat bolag, saluansvar heter de, har funnits jätte länge. Hos dem kostar försäkringen 147:- per månad istället för 374:- per månad hos Moderna försäkringar, lite skillnad.


Nu ska jag kika på stegräknare på nätet, ha en bra dag!


Av Camilla - 2 maj 2011 06:56

Om någon dag hoppas jag att väga under 60 kg, vågen visade 60,3 imorse :D


Jag vill ut och jogga ikväll, får se om det blir något, provade att springa en liten bit igår, men det gjorde så ont i mina knän, jag har ju gått mycket längre och snabbare promenader de senaste dagarna, har jag fått träningsvärk i mina knän tro? Det gr alltså inte ont eller något när jag går, utan det känns mer som att benen ska vika sig när jag springer?


Funderar på att eventuellt gå ner på dagis nu på morgonen för att se hur det känns, men vi får se.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards