Alla inlägg under juli 2011

Av Camilla - 18 juli 2011 09:31

Svettas som bara den gör jag, men skönt är det :-) Körde ett lite tuffare progrm idag, får se om det blir träningsverk av det, iof så hängde jag inte med alla rörelser riktigt, det brukar ta några gånger innan man lärt sig.




Av Camilla - 18 juli 2011 08:48

Det har varit lite för mycket av det goda på sistone så nu får det vara nog för ett tag, from idag blir det inget sånt, däremot blir det en massa träning istället, jag kommer att uppdatera med resultat eftersom, självklart för min egen skull, men för den som är intresserad så är det bara att läsa :-)


Av Camilla - 17 juli 2011 13:36

Stora killen har kissat på pottan för första gången idag, han såg så stolt ut när vi berättade hur duktig han var :-)


Av Camilla - 16 juli 2011 19:26

Akvariet fullt med vatten, nu ska det bara stå några dygn innan det är dags att inhandla fiskar, Vincent pratar om fiskar hela tiden, han tycker att de är väldigt spännande.


Har även gjort i ordning kistan som jag fick av mamma och Jörgen, satte fast tapet med hjälp av häftpistol på insidan, så nu är den fräsch invändigt, bild kommer senare.


Krister har satt i en ny botten på den andra träkistan, sedan har jag skurat den, nu så står den inne i vardagsrummet med en fåtölj bredvid samt en läslampa, så småningom vill jag ha två fåtöljer där under trappen så att man kan sitta där, kika på fiskarna och ta det lugnt.


Nu så har jag även varit ut och satt jordgubbsplantorna som jag fick av mamma, rensat lite ogräs samt gallrat rödbetorna.


Nu blir det en dusch, sedan film :-)


Av Camilla - 16 juli 2011 10:35

Har jag hållit på med en stund, lagat ett hål i babygymet, lagat ett par shorts samt sytt i en massa knappar i ett par shorts till Krister samt satt tillbaka iors svans som lossnat.


Nu kommer Krister och Vincent hem så nu blir det att ställa i ordning akvariet :-)


Av Camilla - 15 juli 2011 20:17

Vi åkte till akvarieaffären efter maten och köpte pump, termostat, engelsk sjösten i 2 olika storlekar att ha på botten samt växter, kikade på fiskar också så klart, hittade en sort som bara måste köpas, musse pigg platy, tänkte direkt på Vincent när jag såg dem, det ser ut som en musse pigg bak på stjärten, ska ta och fundera på vad vi ska ha för fiskar, de måste så klart fungera ihop med varandra också.


Så här ser en musse pigg platy ut:


 


Efter detta åkte vi på fresks för att köpa leca block som akvariet ska stå på, vi köpte 10 st, ställde iordning nu för en stund sedan, men det blir för lågt, blir att inhandla fler imorgon bitti. Vi hade räknat på 15 st, men det rymdes inte i bilen så vi köpte de som rymdes, sedan gick det inte att åka tillbaka idag eftersom de stängde 18:00.


Ni vet ju hur det är när man vill göra i ordning något också saknas det grejer, det liksom kliar i fingrarna :p



Av Camilla - 15 juli 2011 11:16

Han har suttit på pottan två gånger idag också, det har inte blivit något resultat än, men nu så sitter han ju där iaf :-)


 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards