Alla inlägg under juli 2011

Av Camilla - 13 juli 2011 15:09

Var vi på igår, jag, Krister och barnen allså, det var jätte mysigt, Vincent tyckte att det var roligt också, men jobbigt tror jag, han blev så gnällig ett tag, det som var synd var att det blåste så kallt, kändes nästan som vinter ute, brrrrr, ändå skulle Vincent absolut äta glass.... haha


Efter jamtli åkte vi till Lillänge och kikade lite på Rusta, Krister köpte lite kläder på Team sportia, sedan köpte vi lite öl och cider på bolaget, innan det bar av hemåt så åt vi lite på grillen som de har där.


Idag har vi varit på Krångede kraftverksmuseum och kikat, ett litet musem utanför Hammarstrand, Vincent gillade det då det både fanns en massa lampor och en hiss :-)





Av Camilla - 10 juli 2011 12:13

Jag sitter och funderar på hur jag ska lägga upp min träning, funderar på att springa sön, mån, ons & fre, gå promenaden på 3,6 km varje dag(det gör jag redan) samt köra ett träningsprogram på 20-25 minuter varje dag.


Vad tror ni, är det ett bra upplägg?


Av Camilla - 9 juli 2011 13:04

En promenad på morgonen som vanligt, dvs ca 3,6 km, när jag kom hem så körde jag ett litet träningspass på ca 20 minuter, det är riktigt skönt och jag svettas som bara den, Krister har kört sitt träningspass med gräsklipparen han, Vincent var första medhjälpare så klart.


Nu så ska jag strax hoppa in i duschen, bara Krister är klar där :-) Resten av dagen vet jag inte vad som händer, vi får se.

Av Camilla - 8 juli 2011 18:27

Har jag gjort i denna värme, men det var verkligen behövligt, såg ut som f-n här. Hann inte städa uppe, men det finns ju kvar ;-)


Nu så har Krister gått på semester, det ska firas med en cider för min del och en öl för hans ikväll :-) Bara barnen har lagt sig så, Krister och Vincent åkte in till stan en sväng nu.


Tror jag ska ta och göra i ordning gröt till lillen, han börjar bli hungrig tror jag.


Av Camilla - 8 juli 2011 11:46

Promenaden går jag ju iof varje morgon, funderar på att köra träningspasset på 20 minuter varje dag också, jag provar mig fram för att känna hur det känns. Man blir riktigt svettig iaf. 


Nu ska jag leta fram nån form av lunch.

Av Camilla - 8 juli 2011 08:32

Jag behöver få tag på en möbel som är ca 125 cm lång, ca 40 cm bred samt 51 cm hög? Har du en att sälja omgående, hör av dig.


Av Camilla - 7 juli 2011 10:47

Det var jobbigt men skönt :-) Jag har kört programmet två gånger nu, jag hade iaf väldig träningsvärk efter första gången, det är ett bra betyg ;-) haha, kan säga att jag sitter och svettas som en tok nu också.


Igår kväll blev det ingen jogging eftersom jag kom hem så sent, men annars så har jag hållit mig till varannan dag.


Ni som säger att ni inte har tid att åka iväg och träna, skaffa ett träningsprogram till datorn/dvdn, riktigt skönt att kunna träna hemma.


Nu ska jag kika lite på nätet innan jag hoppar in i duschen, Alexander har lagt sig, tänkte vänta en liten stund för att vara säker att han somnat innan jag duschar, det är så jobbigt om han börjar skrika när jag står i duschen.

Av Camilla - 7 juli 2011 09:00

Blev det idag då barnen var vakna tidigt, det är redan jätte varmt ute.


Alexander sov till klockan sex imorse, åt en flaska välling och somnade om en stund, han hade nog sovit längre om han inte hade vaknat och behövt en ny blöja ;-)


Nu ska jag ta och träna en stund och sedan hoppa in i duschen, sedan väntas besök av Isabelle & Livia.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards