Alla inlägg under juli 2011

Av Camilla - 2 juli 2011 11:30

Jag gick 1 km innan jag började jogga idag, annars så har jag bara gått en jätte kort bit eller så inte alls, det gjorde iaf att jag orkade springa 2 km, dvs utan att gå något, jag fick håll idag också, men det kom inte på en gång. Jag svor för mig själv men tänkte att näe nu ska jag f-n springa 2 km.


Jag svettades som tusan när jag sprungit färdigt, men skönt var det :-)


Nu har jag provat på lite zumba här hemma, jätte roligt, men inte så lätt som det ser ut ;-) men huvudsaken är väl att det är roligt.


Har ni något annat tips på ett kortare träningsprogram, ca 20-30 minuter så säg till, jag vill ha ett program som är i lugnare tempo också där man kör igenom hela kroppen.


Av Camilla - 1 juli 2011 22:06

Har jag och barnen varit idag, först åkte jag till återvinningen, sedan på kläd dax och kikade, fyndade 2 par shorts, såna i mjukistyg, jätte sköna. 


Köpte även ett par jeans då alla som jag har är för stora, nu kunde jag köpa 28 tum, känns bra.


Efter det blev det att försöka springa ut i bilen då det vräkte ner, inte så lätt med två små barn ;-) behöver jag säga att vi blev blöta.


Iaf så åkte vi ner på stan, åt lunch på myregårdens cafe, jag åt en jätte god kyckling foccacia och Vincent åt pannkakor, mums! Alexander fick titta på, han åt en flaska välling, sedan somnade han i vagnen.


Gick in på Lindex och sprang till provhytten hundra gånger känns det som, hittade en sport bh samt en vanlig bh.


Vincent är verkligen snäll och duktig att ha med sig på stan, han är väldigt sällan tjurig och bråkig, det är mer när vi är hemma tycker jag.


Var in på ica en sväng innan det bar av hemöver, fixade och donade lite hemma, sedan åkte vi till Långsele då vi var bjudna på middag, tacos blev det, så gott, var evigheter sedan jag åt det.


Kristers bror med familj är hemma, de kom idag, jätte roligt att träffa dem igen, var så länge sedan, Lowa och Melina har blivit så stora, söt tjejerna.


Vi kom hem nu vid 21 ca, Vincent och Alexander var jätte duktigt trots att det blev sent för dem, inge grin eller gnäll, de lade sig och somnade direkt när vi kom hem.


Nu ska jag snart ta och lägga mig tror jag, hoppas att Vincent och Alexander sover lite längre imorgon.




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards