Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Camilla - 3 februari 2011 12:04

Jag blir galen snart, i flea dagar så har Vincent jagat Eddie, satt sig på honom, luggat honom osv.... vad ska jag göra för att få honom att låta bli, jag ha skällt på honom och tagit bort honom därifrån, jag har visat att man klappar fint, jag har försökt avleda honom med annat, men lika fort är han där igen, någon som har ett bra tips? Stackars Eddie springer ju runt här som en yr höna.


Iaf så har vi nyss varit ute på promenad, jätteskönt ute, Vincent blev så trött att han ville lägga sig direkt när vi kom hem.


När han vaknar ska vi åka och kika på skotern som Krister reserverat, sedan hälsa på svärmor.


Jag ringde förresten på en skoter i Sundsvall, de lade in annonsen igår kväll, jag ringde precis när de öppnade och den var redan såld!!!



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards