Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Camilla - 24 februari 2011 13:23

Inte så roligt som att åka på stan kanske, men det behövdes dammsugas och torkas golv och plockas ihop, har hunnit med här på nedervåningen iaf :-) Får ta uppe när Krister är hemma, måste ta och bädda rent i alla sängar också, tänk att det alltid finns en massa städning att göra, hur ofta städar ni?


Jag minns när jag var gravid med Vincent, då tyckte jag att alla sa att när man har små barn så hinner man inte städa, varför skulle man inte hinna det? Särskilt när de är bebisar så sover de mycket, sedan så sitter de där man sätter dem, jah hade alltid Vincent i babysittern, flyttade med mig den när jag städade, det var aldrig något problem.


Näe nu ska jag fixa med det sista, sedan blir det ev att hälsa på Ingela en sväng.

Av Camilla - 24 februari 2011 09:41

Det går verkligen jättebra med viktminskningen, blev så glad när jag ställde mig på vågen imorse, den visade 67 kg, yes det känns så bra.

Av Camilla - 24 februari 2011 09:34

Nu inatt, han vaknade kl 6 för att äta, sedan somnade han om och vaknade nu 9.30, bra att han sov länge, särskilt eftersom han är förkyld, alla vi är förkylda, ingen feber utan bara en massa snuva, har snytit sönder min näsa.


Idag känner jag mig mycket piggare, får se vad vi ska hitta på, är lite sugen att åka på stan, köpa en ny leksaksskoter till Vincent, han blev så ledsen igår kväll när den gick sönder, men vi får se hur jag känner mig lite senare.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards