Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Camilla - 17 februari 2011 17:39

Idag har vi varit på stan hela dagen, dvs jag och barnen, strosade omkring ett tag för oss själva först, sedan kom Isabell och Livia ner på stan, vi tog en fika på Westerlunds, eller jag käka tacobuffé, fick ont i magen när jag kom hem, undrar om det var något med den?


Iaf efter det så gick vi omkring på stan, var inte hemma förrän 15-tiden ca, Vincent har varit jättesnäll hela dagen trots att han inte har sovit, han har sprungit omkring på affärer och kikat, det tyckte han var skoj. Han somnade på hemvägen, fick en ny blöja när han kom hem då han sa till, sedan satte han sig under filten och kikade på barnprogram en stund, jag satt också, så mysigt.


Ja att bero på det så har han börjat säga till när han vill ha en ny blöja, men han vill inte sitta på toan, det kommer väl :-)



Av Camilla - 17 februari 2011 07:01

Vaknade Vincent imorse, dessutom så har en lång tid sovit oroligt, skriker/grinar i sömnen flera gånger per natt, det börjar bli riktigt jobbigt, någon med samma problem? Jag funderar på om han kanske inte behöver sova på dagen? Vad tror ni? Han har ju inte ens fyllt 2, känns lite tidigt.


Nu ska jag koka kaffe så kanske jag vaknar och blir på bättre humör.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards