Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Camilla - 14 februari 2011 12:38

På fredag ska han gå till frisören för första gången, hoppas bara att han är samarbetsvillig, jag frågade Karin om det brukar gå bra att få dem att sitta still och så, hon sa att det brukar alltid lösa sig, så vi får väl hoppas det.


Mamsen och Jörgen kommer och passar Alexander, det gick så klart bra att avboka tiden om det skulle bli problem.


Nu har jag förberett middagen, det blir inget avancerat här idag, blir ugnsstekt falukorv med ädeloströra och tomater.


Har fixat en liten alla hjärtans påse med godis och ballonger till Vincent också, det kommer han säkerligen att uppskatta.

Av Camilla - 14 februari 2011 10:53

Att man ska behöva åka på kommunen, svara på en massa frågor, tex om man bodde ihop när barnet blev till.


Jag tycker att de borde avskaffa detta och komma med något mer modernt, känns bara som att slösa bort tid, vi ska dit imorgon och fixa detta iaf.


Det lustiga är att om man är gift då slipper man detta, då är det tydligen självklart vem som är pappan, så om man är gift så kan man inte ha haft sex med någon annan eller?


Jaja nog om det, kom bara på detta när jag satt och tänkte :-)

Av Camilla - 14 februari 2011 10:42

Jag vaknade vid 6-tiden av att Alexander låg och knorrade lite, sedan vaknade Vincent vid 6.30, konstigt det där, ju senare han lägger sig ju tidigare verkar han vakna, han somnade inte förrän vid 20.30 igår, jag tror att han sov alldeles för länge på dagen, men men det blir väl bättre imorgon bitti kanske, annars är det bara att kliva upp, morgonpigg som jag är.... not!


Annars har jag inte hunnit göra så mycket, skjutsat Vincent på dagis, sedan har jag varit och handlat mat.


Nu vill nog Alexander snart ha mat, sedan ska jag fixa med lite alla hjärtans dag grejer till Krister och Vincent tänkte jag.


Kram på er alla!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards