Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Camilla - 6 februari 2011 20:57

Vincents första skotertur, han tyckte att det var skoj :D


 

Av Camilla - 6 februari 2011 19:46

Har jag gjort nu på eftermiddagen/kvällen, har inte bakat på jättelänge, bondkakor och drömmar blev det, jag fick tom smaka en av varje, det rymdes i mina 1300 kcal idag, goda blev de, drömmar är en av mina favoriter, nu blir det snart en kopp te och solsidan.


Vincent har förresten varit vaken hela dagen, det har gått bra, lite smågrining emellanåt, men men,  han fick lägga sig nu 19.30


Han har förresten varit ute på en skotertur med Krister idag, det tyckte han var jätteroligt, annars har jag inte gjort så mycket, Krister har först varit och hämtat ved, sedan åkte han och jobbade några timmar.



Av Camilla - 6 februari 2011 12:53

Har försökt bra länge nu att få Vincent att sova, men han vill inte, kanske han vill sluta att sova på dagen? Ni som har barn runt 2 år, sover de en sväng på dagen?


Nu väntar jag på att Ingela ska komma på en kopp kaffe, hon lånade med Eddie på en promenad, själv har jag inte hunnit ut på promenad ännu.



Av Camilla - 6 februari 2011 09:29

Jisses vad trött jag känner mig, ändå har jag haft sovmorgon, Krister klev upp med Vincent, Stackaren som har ont i halsen, undrade varför han inte sa det så hade ju självklart jag klivit upp, han svarade bara att jag kliver väl inte upp med halsen, näe men det kan ju vara skönt att sova om man har det älskling.


Alexander sover fortfarande, han lär nog vakna snart och vara jättehungrig.


Nu har Krister åkt och hämtat ved, jag sitter här och försöker vakna, Vincent härjar omkring som vanligt.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards