Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Camilla - 27 februari 2011 21:27

Är jag och barnen, vi åkte hit idag, får se hur länge vi blir kvar, tills på tisdag eftermiddag iaf, Alexander har tid för vaccination på onsdag morgon, vet inte om den tiden går att byta.


Krister kommer mest troligt att jobba över en massa i veckan så då är det skönt att vara här och få sällskap av mamma och Jörgen.


Idag har vi varit ute och gått en sväng, annars har vi bara tagit det lugnt, nu ska jag strax ta och lägga mig tror jag, har suttit och fixat lite med deras dator, den är så seg att starta upp, men jag skulle tro att det behöver installeras om.


Nu ska jag strax ta och krypa ner, får se om jag orkar läsa lite, måste ta och läsa ut boken som jag har hållit på med hur länge som helst, men jag är ju så trött på kvällen. Kan vara roligt om jag kan börja med en ny bok när de jag beställde på bokrean kommer.


Puss på dig Krister, saknar dig!



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards