Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Camilla - 15 februari 2011 12:10

Under 68 kg när jag väger mig på lördag? Jag vägde mig imorse, då visade vågen 68,3kg.


Jag måste säga att det känns så himla bra att gå ner i vikt och kunna få på sig gamla jeans igen, visst jag har många kilon kvar, men det går ju neråt hela tiden :D


Krister sa senast igår att han tycker om mig precis som jag är, det är bra :-)


Jag är dock inte nöjd med min kropp när jag väger så mycket, så för min egen skull ska jag gå ner till 60 kg till att börja med.





Av Camilla - 15 februari 2011 11:14

På papperet alltså, pappa till honom har han ju varit hela tiden, kändes så onödigt att åka på kommunhuset för att skriva på dessa papper, men nu är det gjort.


Jag orkade inte åka hem efter att ha lämnat Vincent på dagis så jag åkte in till stan direkt, satt på kommunhuset och matade lillen, brrr vad kallt det var där inne.


Vincent har varit så himla go förresten de senaste dagarna, har suttit och myst undre filten framför tvn i två eftermiddagar/kvällar, han kommer och vill kramas osv, gogubben, det är så mysigt när han är så. Imorse var han likadan, pussades innan jag åkte från dagis, vinkade och sa hejdå.


Jag kan säga att han har aldrig tidigare suttit och myst under filten framför tvn, han har inte gillat det helt enkelt, rädd för att somna kanske, så mysigt när vi kunnat sitta allihopa och se på film en stund.


Annars då, nja natten har varit så där, Alexander vaknade och ville äta redan kl 01.30, efter det har han legat och små gnytt, Vincent har också sovit jätte oroligt, legat och ropat i sömnen jätte många gånger.


Jag har sovit så dåligt annars också ända sedan jag opererade bort tanden, har vaknat med värk i käken, inatt kändes det bättre, men då fick jag vara vaken iaf ;-)


Ringde till folktandvården imorse och frågade om det var normalt att jag fortfarande har så ont och måste äta smärtstillande, det var tydligen normalt, bara att härda ut, skulle det inte ha gått över om någon dag så skulle jag höra av mig igen.




Nu ska jag strax laga mat.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards