Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Camilla - 8 februari 2011 13:19

Har jag gjort nu, plockat undan överallt,städat toan, dammtorkat samt dammsugit, hann tyvärr inte allt jag tänkt, hade tänkt torka golven samt dammtorka uppe också, men mat gick före, både för mig och Alexander.


Nu är det snart dags att hämta Vincent på dagis, hoppas förresten att mina linser kommer snart, har haft de jag har i ögonen mer än 14 dagar.



Av Camilla - 8 februari 2011 10:43

Haha det ser ännu värre ut idag, börjar bli fint blå där svullnaden är, ser verkligen ut som att jag fått en smäll.


Jag hade jätte svårt att somna igår kväll eftersom det gjorde så ont, idag gör det inte alls lika ont, gick tom bra att skölja med bakteriedödande.


Annars håller jag på att städa, hann dammtorka nästan överallt nere innan Alexander blev hungrig. Ska ta och städa badrummet samt plocka ihop på Vincents rum bara han har ätit klart, sedan blir det att dammsuga.


Har gjort i ordning två fiskar också som vi ska äta till middag, de ligger i kylen och gottar sig i en massa kryddor, får se om jag ska steka eller göra i ugnen.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards