Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Camilla - 23 februari 2011 14:48

En nybadad Vincent äter russin

 

En glad Alexander

    

Av Camilla - 23 februari 2011 10:54

Här hemma framför datorn blev det denna gång eftersom jag inte känner mig så där jätte pigg på att åka in till stan.


7 st böcker för under 400:- inte illa :-)


Nu ska jag fixa mer te.

Av Camilla - 23 februari 2011 09:28

Jag lade mig jätte tidigt igår då jag känner mig förkyld och risig, kl 23 började Alexander att knorra, tror att han har fått lite knas med magen igen, han har dreglat som tusan och farit med händerna i munnen så det kan ju vara en tand på g.


Vincent fick sin första tand innan han var 3 månader, iaf så somnade Alexander om efter en liten stund, sedan kl 00.30 så ropade Vincent jätte högt -jåva, jåva, jåva han brukar ropa så när han vill sova, jag vet inte om det var i sömnen eller om han var vaken, det var Krister som var dit, han somnade om på en gång iaf, sedan vid 3-tiden ville Alexander äta, så det har inte blivit så bra sömn inatt, jag har inte alltid så lätt att somna om, särskilt inte efter operationen av tanden, det är iof bra sedan någon dag tillbaks, nu är jag förkyld istället, känner av astma, ont i bröstet osv, då har jag svårt att somna av den anledningen.


Men jag får väl tänka att det kan bara bli bättre :-)


Jag tänkte åka på bokrea idag, men jag känner mig inte så där jätte pigg, sedan så är det -25 grader ute, så jag får se om jag kikar på bokrean på nätet.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards