Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Camilla - 21 februari 2011 10:05

Har inte haft någon ork att blogga, men nu så skriver jag lite.


Helgen har varit ganska lugn, på lördagen var jag så trött och frusen på förmiddagen så jag var bara inne, eller nästan, jag var ute på en promenad.


Krister tog med en överlycklig Vincent ut på en skotertur, senare åkte vi till Långsele, jag och barnen åkte bil, Krister tog skotern, vi beställde mat från Terassen, Krister var så sugen på pizza, ja jag också iof, men jag åt en sallad, det var inte heller dumt.


Igår jobbade Krister, jag och barnen åkte in till stan för att handla lite, efter det blev det kalas hos Saga som fyllde 2 år, jag syndade igår, åt en liten tårtbit, en halv biskvi samt en kaka, gott var det, käka lite godis och chips på kvällen också, nån gång måste jag ju få synda eller hur :-)


Idag har jag inte hunnit göra så mycket än, lämnat Vincent på dagis och sedan en promenad då jag kom hem, har lite ont i halsen så jag ska bara ta det lugnt tänkte jag.


Inatt sov Vincent jätte bra, jag hörde att han pratade lite vid 24-tiden, men inge skrik i sömnen iaf, han har skrikit i sömnen ganska länge, mardrömmar troligtvis, stackars liten.


Alexander fortsätter att äta vid 3 tiden verkar det som, det var bara 2 morgnar som han åt senare, men men så småningom så slutar han ju att äta på natten, han är ju inte ens 3 månader.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards