Alla inlägg den 2 september 2011

Av Camilla - 2 september 2011 19:50

Har Vincent och Alexander fått av sin farmor och farfar, en del som de hittat på Samos och en del från HM, jätte fina kläder, jag fick en parfym också plus att vi fick en stor låda med vingum, tack så mycket :-) 


Jag gjorde förresten en kladdkaka som jag bjöd på idag, det var evigheter sedan jag åt det, gott var det iaf.


Annars då? Jo nu så är det lugna gatan på Sandsmon, båda barnen sover, det blir bara lugnt ikväll, kika på nåt avsnitt av Lost lär det väl bli.


Annars idag så har jag haft besök av Bettan och barnen, de kom på förmiddagen, sedan så satte jag igång att städa, har plockat ihop, dammtorkat och dammsugit både uppe och nere samt tvättat upp den tvätt som fanns i tvättstugan, det är så skönt när det är nystädat och allt är fixat, eller ja sista maskinen går fortfarande, men iaf :-)








Av Camilla - 2 september 2011 07:52

Idag fick jag sova till 7.30, förutom att Alexander åt en flaska välling vid 5, sedan somnade han om ett tag, sedan började han att prata på, då behövde han en ny blöja, tänk att han måste bajsa varje tidig morgon, jaja iaf så somnade han om och sover fortfarande, Vincent vaknade vid 7.30 så då fick jag kliva upp, sitter här med en kopp kaffe och tar det lugnt.


Igår kväll var jag på möte nere på träffen angående bamsegympan, Vincent har blivit så stor att han ska få börja på gympa, Wille ska börja också så då är det någon han känner iaf, de börjar om två veckor ca, föräldrarna är inte med, de brukar tydligen sitta och surra medan barnen gympar.


Efter det mötet var jag hem, vi lade barnen, sedan åkte jag in till stan för att handla inför helgen samt hämta ut mina kläder som jag beställt, allt passade, så nöjd, ja förutom några trosor som jag tittade på, de var alldeles för stora, så de åker tillbaka, får man förresten returnera trosor? Jag måste nog kolla.


Idag vet jag inte vad som händer, kanske kolla vad Bettan gör, senare efter middagen kommer svärisarna och hälsar på.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards